شگفتی های ادمیزاد

از شنبه تا جمعه

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۴۱ ب.ظ

از شنبه تا جمعه

.

.

.

ادامه....

من از شنبه ،خودم را دوست خواهم داشت و با این جسم و روحم مهربانی خواهم کرد.


و از یکشنبه ،با مردم قراری تازه خواهم بست، تبسم هدیه خواهم داد و دستانی که می بخشند.


دوشنبه با خدایم عهد می بندم برایش بنده ای باشم همان گونه ای که می خواهد.


سه شنبه مهربانی هدیه خواهم کرد و میبخشم تمام آن کسانی را که مرا سخت آزردند.


در چهارشنبه این هفته زیبا که می آید خدا را بر تمام دادههایش شکر خواهم گفت.


من در پنجشنبه از دنیا و هر چیزی که دارم شاد خواهم شد و با رضایت زنده خواهم بود. با سخاوت،مهر خواهم بخشید و با سعادت بهره خواهم برد.


جمعه مرا با غم حسابی نیست. مرا با غصه کاری نیست. دلم می خواهد ازفردا رها سازم،خودم را از غم و دلتنگی و تشویش 

  • مسعود معینی

نظرات  (۱)

سلام
وبلاگ جالبیست...
دردفروشی افتتاح شد.دردهای خود را به فروش بگذارید.
painstore.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی